Unban appeal/player report

Godworthy

Speler
Aug 4, 2019
7
0
1
1. Wat is je in-game naam waarop je gebanned bent: Godworthy
2. De reden: Griefen
3. Waarom zouden we jou moeten unbannen: Ik ben voor de tweede keer vals gebant nu in 2 dagen voor griefen en ik vind het heel irritant worden. Ik ben gebant voor 2 dia armor stukken pakken uit een chest eergister. Ik heb gister een appeal gemaakt en die is geaccepteerd, ik word geunbant. Vanochtend log ik in ben ik weer gebant voor 2 dia armor stukken pakken van eergister waar ik al voor unbanned was. MineOfDuty mag mij niet en hij abused met zijn rank, ik heb namelijk zijn kingdom leden gekillt en ben zijn kingdom geleaved en nu irriteert hij mij zwaar. Als ik weer ban krijg zonder reden chargeback ik mijn donaties en stop ik met de server. Dit is geen dreiging het is namelijk gewoon super irritant als je om de dag ban krijgt, moet appealen en dan unban krijgt omdat je eigenlijk geen ban hoort te krijgen..
4. Screen van je ban screen ( Dus als je inlogt ) 44

Heralion

Helper
Staff member
Jul 6, 2019
21
2
3
België
Hallo Godworthy,

Ik zal de betreffend stafflid die deze sanctie heeft opgelegd contacteren, deze zal je de nodige informatie verlenen waarom jij de ban nu werkelijk hebt gekregen. Heb je een klacht tegenover een stafflid moet dan bij de klachten sectie te komen staan.
Verder hoop ik dat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.