Unban appeal - Godworthy

Godworthy

Speler
Aug 4, 2019
7
0
1
1. Wat is je in-game naam waarop je gebanned bent: Godworthy
2. De reden: Grieven
3. Waarom zouden we jou moeten unbannen: Ik joinde de kingdom 3 dagen geleden en de koning vertelde mij: Je kan hier beneden alles uit de chesten halen wat je nodig hebt het is voor iedereen, ik zei oke dat is prima. Ik heb totaal gepakt: 15 glowstone (voor me huis) 2 dia armor stukken (voor mezelf) en 20 gold.

Gister kwamen er 2 kingdom leden online van vakantie en die zeidden waarom heb je dit uit onze chesten gestolen? Ik had alles uitgelegd dat de koning dat zei etc, ze zeiden ah okay dan is het niet erg. Ik heb de items terug gedropt want ik vond het niet eerlijk en heb gezegd: Ik wist het niet en ik wil geen ban hiervoor. Ze zeiden het is goed we gaan je niet reporten blabla. De volgende dag log ik in en zie ik dit.

Ik heb de items naar ze gedropt en ze zeiden nee het is niet erg houd het maar en heb hier ook screens van gemaakt want ik verwachte al van ze dat ze een snake actie gingen zetten op mij.... hier de screens.

42
4. Screen van je ban screen ( Dus als je inlogt ) 41

De volgende screenshot laat zien dat ik naar hem tpde en hem alle stuff terug gaf wat ik had gepakt (20 gold, 15 glowstone 2 dia armor stukken) en hij weigert dit.

43

PS. Ook vind ik dit niet kunnen hij abused nu eigenlijk gewoon. Ook kan ik alvast erbij zeggen dat voordat ik weg ging gingen ze OVERAL bordjes plaatsen in hun huis met: NIET BETREDEN PAKKEN UIT CHEST = BAN dus als ze dat willen gebruiken kijk maar met /co i wanneer ze die bordjes geplaatst hebben. Dat is namelijk gister avond, en ik heb de spullen 2/3 dagen geleden gepakt en je kunt het aan mijn koning vragen die gaf me toestemming MineofDuty.

Cebid

Speler
Aug 9, 2019
1
0
1
Hallo @Godworthy Bij deze accept ik je unban appeal.
IK heb je gehele Appeal gelezen en ik hoop dat je nog een leukere evaring krijgt op NlKingdom.