Open Koningin sollicitatie season 3

Lestius

Speler
May 11, 2020
2
2
3
Koning sollicitatie Season 3

Over mij

Hey!

Mijn naam is Iris, ik ben 18 jaar en studeer aan mijn laatste jaar bedrijfsleider dierverzorging. Mijn hobby’s betreffen: alles wat met dieren te maken heeft, fotografie, fitness, stappen met vriendinnen en tot voorheen heb ik het ver geschopt in de paardensport. Ook ben ik parttime model voor kappers en hobbyfotografen.
Dit maakt mij een bezig bijtje, maar zo heb ik het graag.

Ik vind mijzelf het geschikte kandidaat, omdat ik meerdere malen heb bewezen dat ik een goede leider ben, en ik een kingdom actief kan houden. Ik ben een teamspeler, en beschik over een aardig groot netwerk. Ook vind ik presteren heel belangrijk, en zal ik altijd proberen mijn kingdom aan de top te houden.
Ik beschik over vlekkeloos Nederlands en Engels, en ik weet hoe roleplay werkt. Ondanks mijn drukke leven weet ik mijn taken altijd goed te combineren met andere dingen. Mijn community staat al klaar om weer te beginnen met ons kingdom!

Wat mij kwalitatief beter maakt is mijn ervaring en netwerk. Als meisje heb je nou eenmaal wat meer ‘bekijks’ op het internet. En als de charmeur dat ik ben, weet ik dat heel goed te gebruiken :} Ondanks dat ik al een groep ervaren vrienden heb, staan wij altijd open voor nieuwe leden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
Voor het komende seizoen zal ik ongeveer 25 actieve en gemotiveerde leden kunnen regelen. Zij komen net als ik dagelijks online, en kunnen ook rustig een paar uur online zijn.
Ik ben al eens koningin geweest op NLK.

Onze discord: https://discord.gg/KCENkhb

Kingdom Lore:

Het rijk Valegro, een rijk met erg veel variatie en ervaring. Dit rijk ontstond na het vallen van het West-Romeinse rijk.

Lang lang geleden....

Na een bloederige oorlog met het koude noorden, zijn de koningin en haar laatste mannen gevlucht. Vele burgers zijn omgekomen…
Maar door de laatste boeken uit de grote bibliotheek mee te nemen, wist koningin Iris, veel over mooie/sterke bouw constructies. Deze technologie had het oude Valegro in het Romeinse rijk ver laten voorlopen op de rest van de stammen. Ze hadden een manier om water te vervoeren, aquaducten. Ook hadden ze veel grote amusement erende gebouwen in hun kingdom, Colosseum, arena’s en markten. Ze hebben ook de intelligentie om grote en bovenal goede boten te kunnen bouwen. Vele Latijnse families zijn na de oorlog gemigreerd naar het koninkrijk van Valegro. Hier hebben zij de soldaten van Valegro de fijne kneepjes van het Romeinse leven geleerd.

De Romeinen zagen zichzelf als zeer strenge christenen, maar in Valegro was het nog strenger, iedereen moest naar de kerk. Het noorden van Valegro bestond vooral uit orthodoxen en joden. Het welvarende zuiden bestond vooral uit katholieken. Dit alles was geschreven in hun honderden boeken uit de grote bibliotheek. Met deze laatste boeken willen ze kun oude glorie herstellen en hun christelijke ideologie verspreiden.
Na vele keizers gekend te hebben is Valegro sindsdien een democratie, onder leiding van een koningin.
Deze koningin stamt af van Lucius Lunius Brutus, is erg geliefd bij het volk, en kent haar soldaten. Om deze redenen worden de koningin en haar vele standbeelden dagelijks vereerd door de inwoners. Inmiddels zijn de Romeinse invloeden terug te vinden in de steden en Colosseum.

Veel inwoners van dit rijk zijn Christelijk of Protestants, maar Moslims en mensen van andere geloven zijn hier niet minder welkom. Valegro is niet onder 1 kam te scheren, en bestaat uit verschillende families.

Overige informatie

Ondanks dat wij vorig seizoen een soort Amsterdamse kingdom stijl hebben gebouwd, zullen wij deze nieuwe Romeinse lore opnemen in onze bouwstijl.