Klacht over een stafflid.

NitroSmurf

Speler
Feb 27, 2020
2
0
1
Hallo,
Ik heb een klacht over twee van de staffleden hier op de server, namelijk SpinningDuxk en Tijhijs. We beginnen het idee te krijgen dat deze staffleden erg partijdig aan het worden zijn voor hun eigen kingdom aangezien ze 9/10x bij ons zijn en de meeste van hun warns/kicks/bans/mutes op Rhelak zijn. Over het algemeen moet een stafflid onpartijdig zijn en dat is totaal niet te merken bij deze 2 staffleden. Natuurlijk speelt de rivaliteit tussen myt en rhelak hierin mee, maar alsnog is het niet goed als stafflid. Wij doen nu misschien een beetje kut bij deze maar als ik eerlijk ben is het echt verdiend.
Zo nodig demote je ze niet, maar zeg je dat ze in ieder geval niets meer bij Rhelak moeten doen, want de haat bij hun is bij ons erg groot.

Wat ik overigens ook hoor is dat moderators geen bewijs te hoeven leveren voor iets wat mogelijk niet is gedaan, als de gene die is gebanned er nog over wilt praten en het bewijs ervan wilt zien is dit dus niet mogelijk wat niet bepaald goed is. Eerlijk gezegd hebben alleen admin+ het recht om te bannen/warnen/muten zonder bewijs te hoeven leveren.
Groeten,
NitroSmurf - Rhelak

Last edited:

Fedde2001

Administrator
Staff member
Manager
Staff Management
Jul 13, 2019
37
1
8
KreftLand
nl.namemc.com
Hallo @NitroSmurf

Je klacht is behandeld en er wordt momenteel gehandeld.
Oplossingen zijn er al, die zullen spoedig te merken zijn voor jullie hoop ik!

Bedankt voor het maken van je klacht.

Vriendelijke groetjes,