Aangenomen King solli

StrafeSmurf_

Speler
May 15, 2020
1
0
1
Koning sollicitatie Season 3

Een samenvatting over jou als persoon:

Jens, 17 jaar en werk in een supermarkt.

Redenaties:

Ik denk dat ik gechikt ben omdat ik al een grote community heb die mijn kingdom wilt joinen. Er komen steeds meer mensen bij die mijn kingdom wil joinen. Ik maak goeie beslissingen en kan goed met andere mensen praten en overleggen. Ik denk door mijn grote community een geschikte koning ben en mijn kd actief zal zijn. Ik kan circa 35 mensen ongeveer ja kan het nu niet weten want imperium komt ook ons joinen. Ik kan ongeveer 7/8 uur online kunnen besteden het varieert van dag tot dag. en ik was al is koning bij season 2.

Een korte samenvatting wat voor een koninkrijk je wilt stichten:
Ik wil graag een pvp gericht kingdom opstarten. Maar rhelak gaat wel forten bouwen omzich te kunnen verdedigen tegen andere kingdoms die hun kwaad wil doen.

Toelichting Lore:
Rhelak was vroeger een vredig kingdom maar werd verdreven door het kwaad naar een ander land aan de andere kant van de wereld. Door wat vroeger gebeurt is zijn ze boos en zijn ze opzoek naar wraak tegen alles en iedereen. Het houd zich nu vooral bezig met het pvpen tegen andere kingdoms en hun land groot te maken. Rhelak is zeer agresief tegen alles en iedereen. We houden meer van vechten dan handelen.

Structuur:
Koning
Hertog
raadgever
generaal
elite
soldaat

Discord:

Cursé

Speler
Staff member
Administrator
Staff Management
Jul 6, 2019
22
2
3
Beste Jens,

Binnenkort zal Dennis jouw een berichtje sturen op discord voor een gesprek wat betreft je Kingdom. Dit bericht betekent nog NIET dat je aangenomen bent, we vragen je enkel op gesprek.

~ Cqrse
Admin NLKingdom