Aangenomen Het Rijk Der Methrill

Thallahhh

Speler
May 10, 2020
1
0
1
Persoonlijke Informatie
Hallo, mijn naam is Yassine ik ben 17 jaar oud en run nu zo'n 5 jaar het kingdom ''Methrill''. Naast gamen sport ik nog in het dagelijks leven.

Waarom ben jij geschikt persoon om een koningkrijk te leiden op onze server?
Ik leid dit kingdom al 5 jaar, en het gaat al 5 jaar goed. In die 5 jaar is de community groter en groter geworden en spelen we de laatste 3 jaar op grote servers waaronder: GeslotenKingdom (Seizoen 1,2,3,4) YourOwnKingdom (In glory tijd) TheWarOfUs (Actiefste tijd) en The Rise To Glory. Dit kingdom zou een prachtige aanvulling zijn voor de server.

Wat maakt jou kwalitatief beter dan alle andere koningen?
Elke koning heeft zijn eigen kwaliteiten, mijn kwaliteit is mijn 5 jaar ervaring als lead en controle over mijn community. Doordat ik dit kingdom al sinds day one leid zijn we al verschillende dillema's tegen gekomen, waardoor wij in veel probleem situaties weten hoe we moeten handelen.

Hoeveel actieve leden zou je kunnen regelen voor je kingdom?
De Methrill discord bevat op dit moment 229 members. Waarvan 70 Methrill spelers! ik verwacht de helft actief (35) te spelen, waaronder er dus nog school & persoonlijke problemen bij zijn mee geteld.

Hoeveel tijd zou jij per dag/week kunnen besteden aan de server?
Persoonlijk zal ik dagelijks een minimum van 2 uur kunnen besteden aan de server. Mochten er dingen tussen komen zal dat doorgegeven worden aan het staff team zodat iedereen op de hoogte is.

Structuur:
Raadsheer
Raadslid
Krijgsheer
The Eagle
Bouwer
Soldaat
Peasant

Toelichting Lore:
Het koninkrijk der Methrill is ontstaan na het vluchten van een grote onverwachtse aanval van de verschillende rijken in het continent Phytor. In de geschiedenis boeken staat dat de gevluchte groep vertrok op 4 verschillende schepen gevuld met vrouwen, mannen, ouderen en kinderen. In het verhaal der Methrill kijk je mee in hoe het volk dagen overleefde op zee waarbij verschillende problemen, plot twists en dillema's plaats vonden. Ook zie je hoe het volk langzaam veranderde in een barbaars volk! (Roleplay is al uitgeschreven)

Discord link: YouTube Kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCdJr2mCq1YRNw4OGL4Hnxpg

Methrill.png

Last edited:

LBxBas

Speler
Staff member
Senior Moderator
Mar 16, 2020
9
0
1
Hallo,

Leuk dat je geinteresseerd bent om koning te worden op NLK bij seizoen 3.
Zou je nog een invite kunnen sturen van je discord community?
Deze kun je als een reactie toevoegen of in je bericht zetten.
Let wel op dat de invite link niet verloopt.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Bas
Sr Mod NLK

Cursé

Speler
Staff member
Administrator
Staff Management
Jul 6, 2019
22
2
3
Beste Yassine,

Binnenkort zal Dennis jouw een berichtje sturen op discord voor een gesprek wat betreft je Kingdom. Dit bericht betekent nog NIET dat je aangenomen bent, we vragen je enkel op gesprek.

~ Cqrse
Admin NLKingdom