Lestius
Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings About

• Beautytip #8

Last van donkere wallen om je ogen? Prak een stuk komkommer en voeg water toe, dip een watje er in en plak deze onder je ogen.
    Beautytip #7

Perongeluk foundation op je witte shirt gemorst? Gebruik scheerschuim voor de vlek!
    Lestius
    Lestius
    DISCLAIMER: Dit werkt niet bij cum!!!
    Beautytip #6

Dun haar? Breng bruine tinten oogschaduw aan in je scheiding zodat het dikker lijkt!
    Ricardo
    Ricardo
    Wouwww!! Gedaan t werkt echt omfg bedankt meid!🥰
    Beautytip #4

Last van acne? Niet aanzitten! Gebruik minder zuivel, wrijf nooit met een handdoek, en houd je lichaam gezond! (Zonnebaden helpt vaak ook)
    Dave | Dichtbij
    Dave | Dichtbij
    WAT SÚÚÚÚÚÚÚUUPER! :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:
    Eerst kneep mijn puisten de tandarts altijd uit, maar nu hoeft dat niet meer!
    S
    Samuel005
    k heb geen zon thuis
    heiser
    heiser
    WAT IS ZON DAN? nog nooit van gehoord moet je dan naar buiten?
    Beautytip #2

Dunne wimpers? Warm je wimperkruller op tussen je tits! De warmte krult je wimpers. Gebruik daarna je mascara als normaal!
    Beautytip #1

Breng lippenstift aan met een kwastje, en niet met het lippenstick zelf. Dit is hygiënischer, blijft het mooier zitten en brokkelt het niet van je lippen af!
    Ricardo
    Ricardo
    Omg, dankje voor de tip! 😋
    heiser
    heiser
    omg dit is de tip die ik altijd al zoek :Dik heb hier altijd zoveel problemen mee :mad: maar nu kan ik het fixen dank!!! xxx
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…